دانــــــلـود تــوحـــــــــید

مـــــرکز دانلود اهـل سنــــت بلـــوچستـــان

داشتن رابطه دوستانه با نامحرم اگرچه به قصد #ازدواج باشد یا امور #جنسی در آن اتفاق نیفتد ولکن از نظر شرعی #جایز_نیست.

زیرا این روابط #خطرات زیادی به دنبال دارد و معمولا به #گناه ختم می شود. علاوه بر اینکه معمولا به ازدواج ختم #نمیشود.

معمولا توصیه می کنیم که تا زمانی که شرایط ازدواج تان مهیا نشده فکرتان را درگیر انتخاب برای ازدواج و موارد ازدواج نکنید که این کار باعث #تحریک و آشفتگی روحی شما می شود و خدای ناکرده ممکن است به گناه و رابطه با نامحرم دچار شوید.

به ادامه مطلب رجوع کنین...


دوست عزیز، #شیطان دشمن قسم خورده ماست و #حیله های او بسیار #ظریف است و برای گمراه کردن ما از انواع حربه ها استفاده می کند پس ماباید مراقب باشیم که در دام او نیفتیم. باید توجه داشت که چیزی به اسم #رابطه_سالم دوستانه بین دختر و پسر وجود ندارد.

 اگر رابطه بین دختر و پسر #شخصی شد

 به سمت #جنسی شدن پیش می رود و در واقع #دختر و #پسر بسان #پنبه و آتش هستند

که اگر در مجاورت هم قرار بگیرند نتیجه آن شعله های بیشتر خواهد بود.


خاصیت پنبه آتش گرفتن و کشیدن آتش به سمت خود است

 و نمی شود گفت که کنار آتش قرار بگیرد و آتش نگیرد.

 پنبه نمی تواند ادعا کند که من آتش نمی گیرم و آتش نمی تواند بگوید که آتش نمی زنم،

مگر اینکه پنبه خشک نباشد و رطوبت داشته باشد در اینصورت چند صباحی ممکن است سرایت اتفاق نیفتد ولی به محض اینکه خشک شود آتش خواهد گرفت.

در مورد

ارتباط دوستانه دختر و پسر نیز ممکن است مدتی با هر ترفندی انسان از #افکارجنسی به دور باشد ولکن بالاخره این قوه #تحریک خواهد شد و #شیطان نیز به بهترین شکل از این موقعیت استفاده می کند.

··



اینکه از الان با فرد مقابل در ارتباط باشید ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

معمولا افراد در #گذرزمان تغییر می کنند و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید، خیلی از افراد در گذر زمان #تغییرعقیده می دهند، ملاک هایشان تغییر می کند یا شناخت شان از فرد مقابل کامل می شود و از تصمیم شان بر ازدواج با فرد مقابل برمی گردند.

اگر قرار باشد #وابسته به فرد مقابل باشید یا #قول_ازدواج داده باشید اینجا دچار مشکل می شوید.

بنابراین بهترین کار این است که زمانی به فکر انتخاب بیفتید که شرایط ازدواج دارید.


پسرها در این رابطه معمولا به دختر #بدبین می شوند و با خود فکر می کنند که دختری که با من رابطه دارد چه بسا قبلا با کسی دیگر رابطه داشته است و یا اینکه در گذر زمان دختر #جذابیت خود را از دست می دهدو #اختلافاتی بین آنها ایجاد می شود یا اینکه خانواده ها با ازدواج #مخالفت می کنند ولکن در اینصورت وابستگی پیش آمده چی میشه وخدا رحم کنه

اولا این را بدانیم چــت کردن، چت کردن است فرقی نمی کند در چه محیطی باشد ، چت روم یاهو، واتساپ و وی چت و سایر #محیط‌های_چت ، احکام و مضـرات شان برابر است .


چــت کردن در واقع محیطی یا پاتوقی برای پــسر و دختــر است ، افراد هــوس باز در چنین محیط هایی جهت #سرگرمی حضور دارند ، حالا اگر کسی نام گروهش را عنوان #دینی #ومذهبی دهد ، حکم حــرام بودنش همچنان باقی است ، زیرا چنین عملی از ریشه با احکام اسلامی #منافات دارد و آن وجود دو جنس مخــالف و نا محرم هم است . گنـاه ، گناه است حتی اگر نام آن دین باشد.


در #ردوبدل کردن #پیام بین دختران و پسران فساد موجود است ، هر کدام سعی دارد تا بهتر حرف بزند تا مورد ستایش #جنس_مخالفش قرار گیرد، و زن جماعت هم #ظریف است اورا دچار #وسواس شیــطانی می گرداند، و هر روش حرف زدنی با #نامحرم که زننده باشد #جایز نیست .


از طرفی محیط های چت محل دعــوت اسلامی نیستـند و طبعا افرادی که وارد چت می شوند، عالــم دینی هم نیستند از نگاه #تقوا، #اخلاص وکلا دینی ساخته نشده اند ، این شیــطان است که آنها را وا داشته تا در چنین محیطهای فاســدی #سرگرم شوند و به #هنرنمائی بپردازند.


شما شاهد هستید کسانی که عـادت به چت کردن دارند، ساعات زیادی را روزانه در چت میگذرانند، حتی شبها تا #دیروقت در چت حضــور دارند، بطور یقین می توانم بگویم این جمــاعت به #عبادت های خودشان نمی توانند پایبند باشند، زیرا آنها #غرق_درلذت هنر نمائی و در کنار جنس مخالــف هستند و به دعوت #شیــطان لبیک می گویند .

از طرفی هیچ انسان متقی و مخلصی در چت حضور ندارد، یعنی آنهائی که مفید برای جامعه هستند وارد چت نمی شوند .


👌و یک نکته جالب:مردان #مدعی مذهب و دیــن که در چت حضور دارند وبا نا محرم چت می کنند، خود هــرگز حاضر نخواهند شد زنان خودشان را اجازه چت کردن با مردان دیگر بدهند! ، یعنی چت کردن را برای زنان خود کار زشتــے می دانند و چت کردن خودرا با #زنان_دیگران دعوت اسلامی ! 

چه بسا بسیاری اوقات شده که افراد چت ارتبــاط شان را از چت به #تلفن #وارتباط خصـ💫ـوص مبدل می نمایند ، حرفهای #محبت_آمیز بین آنها رد و بدل می شود، و حـرام می باشد .

ای پـسـر جـوان مـسـلـمـانی


که هر روز با دختران متفاوت رابطه حرام برقرار میکنی و با حیله و کلک از وجود آنها لذت میبری و پس از بازی کردن با احساسات و عواطف آنها، آنان را ترک می کنی و خود را نیز بسیار زرنگ می پنداری...

آیا شما دوست می داری؟


شخصی با خواهر شما، مادر شما و یا یکی از فامیلهای نزدیک شما رابطه نامشروع و حرام داشته باشد.

مسلماً خواهید گفت:نه


پس بدانید این از رسم مسلمانی نیست که آن چیز ناپسندی را که برای خودتان دوست ندارید برای دیگران دوست بدارید.


✅رسول اللّه-علیه الصلاة والسلام-فرمودند:


«هیچ یک از شما مؤمن واقعی نخواهد بود تا آنکه دوست داشته باشد برای برادر خویش، آنچه را برای خود دوست می‌دارد و می‌پسندد».

(صحیح بخاری)


و راستی خود را بسیار زرنگ و مکار فرض نکنید، زیرا الله متعال بهترین مکرکنندگان است.


    ✅   «...وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ»


 اللّه بهترین مکر کنندگان هست.

           (آل عمران/54)


و بدانید این کار شما یعنی پیروی از شیطان که آخرش آتش سوزان جهنم خواهد بود.


اللّه متعال میفرماید:


✅«لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنکَ وَمِمَّن تَبِعَکَ مِنْهُمْ أَجْمَعِینَ»


«هر آینه دوزخ را هم از تو(شیطان) و هم از کسانی که از تو پیروی کنند پر و لبریز می‌سازم». (ص/85)


پس بنابراین:


ای پسر جوان مسلمانی که شیطان تو را گمراه نموده و گناه را در جلوی چشمان تو زیبا جلوه داده، قبل از آنکه اللّه متعال این بلاها را بر سر خودت و خانواده ات بیاورد و در آخرت نیز در آتش جهنم سقوط کنی، بیدار شو و با توبه نمودن به سوی اللّه متعال برگرد.


✅«...إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ»


«بی‌گمان الله توبه‌کاران و پاکان را دوست می‌دارد». (بقرة/222)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی